بهترین آهنگ های گروه پالت و امید نعمتی !

در سال‌های اخیر وضعیت موسیقی در ایران تغییر بسیاری کرده و خوانندگان بسیاری توانسته‌اند در این عرصه فعالیت نمایند. امید نعمتی یکی از افرادی است که در این حوزه توانسته به جایگاه خوبی دست یابد و علاقمندان بسیاری نیز کارهای او را دنبال می‌کنند. ما در این مطلب قصد داریم بیوگرافی کوتاهی درباره امید نعمتی و همچنین شروع فعالیت گروه پالت در اختیارتان قرار دهیم و شما را با مجموعه کارهایی که از طرف پالت باند عرضه شده و در دسترس دوستداران قرار گرفته است آشنا کنیم. در انتها نیز سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید تک آهنگ و یا آلبوم‌های دلخواه خود را از پالت بند و یا سایر گروه‌های موسیقی و خوانندگانی که به آن‌ها علاقمندید از این سایت با کیفیت بالا دانلود کنید و از شنیدن آن‌ها لذت ببرید.

درباره امید نعمتی

امید نعمتی در 17 فروردین سال 1363 متولد شده است. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در رشته نقاشی از دانشگاه سوره می‌باشد. امید نعمتی مسیر نقاشی را به طور حرفه‌ای ادامه نداده و بیشترین فعالیت او معطوف به حوزه موسیقی می‌شود. و به عنوان خواننده گروه پالت با این بند همکاری دارد. او علاوه بر خوانندگی در زمینه آهنگسازی و نواختن دف و سازهای کوبه‌ای فعالیت دارد و سبک وی در موسیقی، موسیقی تلفیقی می‌باشد. امید نعمتی با شقایق صادقیان نوازنده فلوت ازدواج کرده ‌است و از دیگر نکاتی که می‌توان درباره امید نعمتی و پالت بند ذکر کرد این است که وی از سال 2014 در ادامه اجراهای خیریه‌ای خود به عنوان سفیر دائمی برنامه سازمان ملل متحد جهانی غذا در ایران معرفی شده است.

امید نعمتی فعالیت موسیقی را با فرا گیری آواز ایرانی آغاز نمود و در ابتدای کار هنری خود مدتی به عنوان خواننده با گروه دنگ شو همکاری کرد اما پس از مدتی از این گروه جدا شد و به گروه پالت باند پیوست و تا امروز نیز با این گروه همکاری دارد. امید نعمتی جدای از آلبوم‌ها و کارهایی که با گروه دنگ شو و یا گروه پالت ارائه کرده، یک آلبوم مستقل نیز به نام حرمان منتشر کرده است که در دسترس علاقمندان قرار دارد.

چرا نام پالت برای این گروه موسیقی انتخاب شد؟

امید نعمتی در یکی از مصاحبه‌هایش درباره چرایی انتخاب نام پالت بند برای این گروه می‌گوید که با تعدادی از دوستان خود مشغول آهنگسازی برای یک جشنواره نقاشی بوده است و پس از ساخت کارها، مجموعه را به صورت سی دی برای ارسال به این جشنواره آماده می‌کنند اما برای معرفی کار و یا گروه خود تصمیم می‌گیرند نامی را انتخاب کنند. یکی از اعضای گروه به نام حسام محمدیان که آن زمان با این گروه همکاری می‌کرد روی سی دی نام پالت را می‌نویسد. طبیعتاً نام گروه پالت توانست انتخاب خوبی برای یک گروه هنری باشد زیرا به زعم خودشان هر یک از آن‌ها می‌توانستند به عنوان یکی از رنگ‌های موجود روی پالت باشند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و در کنار یکدیگر می‌توانند یک اثر هنری زیبا را خلق نمایند.

فعالیت‌‎ها و آلبوم‌ها

همان طور که پیشتر اشاره کردیم امید نعمتی آلبومی به نام حرمان را به صورت مستقل ارائه کرد. به نظر خودِ امید نعمتی «حرمان» کار متفاوتی است و این نگرش ایجاد شد که شاید قرار است امید نعمتی از پالت بند جدا شود، اما او خودش می‌گوید: من هنوز هم با پالت باند همکاری دارم و شعرها و ملودی‌های من در همکاری با گروه پالت اجرا شده اما «حرمان» را آلبومی می‌داند که هیچ کدام از شعرهای آن سروده خودش نیست و از اشعار شاعران معاصر در آن استفاده شده است. امید نعمتی در همکاری با پالت بند نیز دو آلبوم به نام‌های “آقای بنفش” و “شهر من بخند” منتشر شد.

همچنین پالت باند چند آلبوم EP را به نام‌های “تمام ناتمام”، “نصف النهار مبدأ” را منتشر کردند. علاوه بر این آلبوم‌ها چند تک آهنگ نیز از گروه پالت منتشر شد که می‌توان به تک آهنگ‌های زیر اشاره کرد.

  • صدبار
  • هم قطار
  • معدن یاقوت
  • این ماجرا
  • برگ خزان
  • مجنون خیابان‌ها
  • پریشانی
  • فراموشی‌ها
  • سرو خرامان

لینک ورود به صفحه پالت بند و دانلود آهنگ های این گروه در سایت موسیقی شنولند :

https://shenoland.com/artist/pallet-band

ویژگی‌های سایت دانلود آهنگ و موسیقی

یکی از علاقمندی‌های اغلب مردم در حال حاضر شنیدن موسیقی و آهنگ و ترانه‌هایی است که به آن‌ها علاقمندند. برخی آهنگ‌ها و ترانه‌های سنتی را می‌پسندند و برخی دیگر آهنگ‌های پاپ و .. برای آن که بتوانید آهنگ‌هایی که مایلید گوش کنید را در پلی لیست خود داشته باشید، لازم است با سایت و یا مرجع‌های کاملی آشنا باشید که بتواند آهنگ‌های مورد علاقه شما را برای دانلود در اختیارتان قرار دهد. چند نکته در خصوص سایت‌های دانلود آهنگ مهم به نظر می‌رسد، که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • حتماً باید لینک دانلودهایی که در آن قرار می‌گیرد درست باشد به طوری که کاربر بتواند بدون دردسر و مشکل آن را دریافت نماید.
  • بهتر است سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند هر آهنگ و ترانه‌ای را با دو نوع حجم دانلود در سایت قرار دهند.
  • برای کاربرانی که مایلند به متن ترانه و آهنگ نیز دسترسی داشته باشند، قرار گیری متن در سایت دانلود یک ویژگی خوب به شمار خواهد آمد.
  • سایت دانلود موسیقی چنانچه بتواند در خصوص بیوگرافی خوانندگان و نوازندگان ایرانی و خارجی اطلاعات خوبی را در اختیار خوانندگان قرار دهد می‌تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد.
  • ارائه اخبار روز موسیقی ایران و جهان می‌تواند برای بسیاری از کاربران و خوانندگان جذابیت داشته باشد و منبع خوبی را در اختیار آنان قرار دهد.

درباره سایت شنولند

اگر به دنبال سایتی هستید که بتوانید آهنگ‌ها و ترانه‌های مورد علاقه خود را از خوانندگان مختلف دانلود کنید و در اختیار داشته باشید، ما سایت شنولند را به شما معرفی می‌کنیم. زیرا در این سایت که آن را می‌توانید به آدرس الکترونیکی www.shenoland.com بر بستر اینترنت ببینید، آلبوم‌ها و تک آهنگ‌های قدیمی و جدید از خواننده‌های مختلف قرار داده شده است. ضمن آن که شما می‌توانید یک بیوگرافی جامع و کامل از هنرمند مورد علاقه خود را بخوانید و با شیوه فعالیت کاری وی آشنا شوید. همان طور که در این مطلب نیز درباره امید نعمتی و همچنین گروه پالت اشاره کردیم شما می‌توانید در خصوص این باند نیز اطلاعات کاملی را بدست آورده و آهنگ‌های پالت بند را در اختیار داشته باشید.

دیدگاه خود را بگذارید