خرید فالوور اینستاگرام، بهترین راه دیده شدن

تاکنون خرید فالوور اینستاگرام به گوشتان خورده است؟ یا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام خود را تجربه کرده‌اید؟ خرید فالوور یکی از روش‌های سریع و کوتاه‌مدت است که این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده است. برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید.

همه‌ی این ماجرا بر می‌گردد به حوالی سال 2010 میلادی که کوین سیستروم و مایک کرگر نرم افزار اینستاگرام را رونمایی کردند. اینستاگرام همان نرم افزار محبوبی است که این روزها همه‌‌ی جوانان تا میانسالان از استفاده آن بی‌بهره نیستند. این نرم افزار که از همان سال‌های آغازین وارد ایران نیز شده بود، امروزه بستری برای کسب و کارهای اینترنتی نیز شده است. اما متاسفانه برخی از این کسب و کارها علی‌رغم فعالیت مثبت و مداوم، خوب دیده نمی‌شوند. منزوی ماندن این کسب و کارها دلایل بسیاری می‌تواند داشته باشد، اما باز هم جای نگرانی نیست. با خرید فالوور و لایک هنوز راه پیشرفت باز است.

ویژگی‌های جذاب اینستاگرام

پیش از ورود به موضوع خرید فالوور اینستاگرام بهتر این است که مروری کوتاه بر نرم افزار اینستاگرام داشته باشیم. در اینستاگرام می‌توانید عکس یا فیلم را به همراه متن منتشر کنید و در معرض دید عموم مردم در جهان قراردهید. این نرم افزار امکان Chat و Video chat را نیز دارد. مجموع این ویژگی‌ها باعث شد تا اینستاگرام بین کاربران محبوبیت یافته و روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده شود. به هر صفحه‌ای که در این نرم افزار ایجاد می‌شود اصطلاحا پیج و به تعداد دنبال کنندگان آن فالوور می‌گویند. که از این میان تعداد فالوور بر میزان دیده شدن پیج‌ها تاثیر بسزایی دارد که به آن خواهیم پرداخت.

چرا جذب فالوور در اینستاگرام اهمیت دارد؟

اینستاگرام نیز مانند تمام نرم افزارها دارای قوانینی است که اگر نقض شوند در کار صفحه‌ها اختلال ایجاد می‌شود. الگوریتم اینستاگرام اما دچار تغییر و تحولاتی شده و این امر ما را برآن داشت که به مبحث خرید فالوور ورود کنیم. پیش از این اینستاگرام فیلم یا عکس‌ها را بر اساس تاریخ و ساعت آن‌ها برای همه کاربران نمایش می‌داد. اما در الگوریتم جدید پست‌ها بر اساس میزان لایک (پسندیده شدن) برای کاربران نمایش داده می‌شود، یعنی اگر کاربران عکس‌ها را لایک نکرده یا حداقل 5 ثانیه روی عکسی توقف نکنند ممکن است‌، برخی کاربران دیگر نتوانند پست‌های آن پیچ را ببینند. با وجود چنین تغییراتی  طبیعی است که تعداد فالور و لایک مهم‌تر شده باشد. برای افزایش تعداد فالوور به طور کلی دو راه مطمئن وجود دارد:

  1. یکی از روش‌های مرسوم افزایش فالوور راه‌کاری است که برخی پیج‌ها خصوصاً پیج‌های کاری بیشتر به سراغ آن می‌روند. این راه تبلیغ پیج کاری و یا غیرکاری توسط بلاگرها می‌باشد. بلاگر در واقع یکی از کاربران اینستاگرام است که بین دنبال کنندگان محبوبیت داشته و تعداد قابل توجهی دنبال کننده دارد. در این روش بلاگر در قبال دریافت مبلغی که خودش مشخص میکند، تبلیغ شما را در ساعت و زمان مشخص به شکل پست یا استوری درپیج خود انجام می‌دهد. با وجود اینکه این راه‌کار نیز نوعی خرید فالوور یا لایک است اما روشی هزینه بردار و گران محسوب می‌شود.
  2. راه دوم خرید فالوور این است که جذب فالوور را بر عهده پنل‌ها، ربات‌ها یا گروه‌هایی بگذارید که براساس یک نرم افزار برنامه ریزی شده با دریافت مبلغی بسیار کمتر از روش اول برای پیج شما فالوور و لایک به ارمغان آورد. این روش برای خرید فالوور ارزان بسیار به صرفه‌تر است و همچنین از اتلاف وقت شما نیز جلوگیری می‌کند. چرا که هدر رفت وقت نیز مانع پیشرفت خواهد شد.

اگر قصد خرید فالوور برای پیج اینستاگرام خود را دارید به این مطلب توجه کنید!

بعد از خواندن مطالب فوق به این نتیجه می‌رسیم که راه بهتر برای خرید فالوور ارزان قیمت انتخاب روش دوم است. با این همه اگر می‌خواهید جذب فالوور و لایک را به یکی از سایت‌های فروش فالوور بسپارید، باید به یک مسئله توجه داشته باشید. همان‌طور که تعداد فالوورهای یک پیج برای کاربران شبکه اجتماعی دلیل بر معروفیت و محبوبیت آن پیج است، خود اینستاگرام هم به این نوع پیج‌ها بر اساس میزان لایک و کامنتشان اهمیت بیشتری می‌دهد. بنابراین به سایتی رجوع کنید که فالوورهایی واقعی به شما بفروشد تا با خرید فالوور لایک و کامنت پست‌ها و میزان دیده شدن استوری‌هایتان بیشتر شود. البته بر اساس الگوریتم جدید اینستاگرام اگر پیجی غیرفعال یا در اصطلاح فیک باشد به دلیل نداشتن فعالیت به صورت خودکار حذف خواهد شد. بنابراین سایت فروشنده نمی‌تواند تنها به دلیل بالارفتن ممبرهای اینستاگرام به شما فالوور فیک بفروشد.

اعتبار سایت برای خرید فالوور اینستاگرام چگونه مشخص می‌شود؟

طبیعی است که همه‌ی ما خرید در یک بستر امن را ترجیح می‌دهیم. اما وجود بزهکاران در هر حیطه‌ای موجب می‌شود که نتوانیم به راحتی به افراد اطمینان کنیم. مهم‌ترین اصل در خرید فالوور، ارزان بودن آن است. سایت فروشنده اگر معتبر باشد قیمت غیرمتعارف از شما طلب نخواهد کرد. همچنین این نوع سایت‌ها می‌بایست فالوورها یا لایک‌هایی که می‌فروشند را تضمین کنند.
برای خرید فالوور ارزان میتوانید به آدرس https://followerpro.ir خرید فالوور را انجام دهید

با خرید فالوور از فالوور پرو تجربه خوشی داشته باشید!

اگر مایل به خرید فالوور ارزان قیمت و به دنبال رونق پیج اینستاگرامی خود می‌باشید، حتما به سایت فالوور پرو رجوع کنید. برای خرید فالوور در فالوور پرو تنها با پرداخت مبلغی اندک صاحب فالوور تضمینی خواهید شد. این سایت معتبر 24 ساعته پشتیبانی شده و با قراردادن شماره‌ی موبایل برای مشاوره نیز در خدمت مشتریان خود است. برای آرامش خاطر شما باید اشاره کنیم که در این سایت چنانچه سفارش شما انجام نشود، کل مبلغ دریافتی به شما عودت داده می‌شود.

مهم‌ترین قوانین خرید فالوور را بدانید:

  • توجه داشته باشید که سایت‌های معتبر فروش فالور اجازه دریافت Pasword ( رمز عبور) پیج شما را ندارند.
  • سفارش دهنده تا پایان زمان اجرای سفارش توسط سایت اجازه تغییر آیدی ( نام کاربری) صفحه‌ی خود را ندارد و در صورت تغییر نام، سفارش به صورت خودکار لغو می‌شود.
  • پس از خرید فالوور اینستاگرام، پیج خود را در حالت عمومی قرار داده و تا اتمام زمان اجرای سفارش آن را قفل نکنید.
  • در برخی از موارد ممکن است به دلیل قطعی سرور و عوامل دیگر، سفارش با اندکی تاخیر انجام شود؛ که اهمیت پشتیبانی 24 ساعته را نمایان می‌کند.

/پایان رپورتاژ آگهی/

دیدگاه خود را بگذارید